Moj prijatelj


Mladosti moga  prijatelja,
rastačeš moždane odajice,
Bukovskog  u rolnice slažeš,
mutnu Miljacku u čarobni bluz.

Poznata fora je prigušeno svjetlo
dok noćima  skupljaš vrijedne misli,
tikveško zorom te trijezni
u  zagrljaju bulevarske dame.

Etno u talasima dima se lomi,
pripijeni lasteks uz  njeno pivo,
govoriš Tina,
ona se erotično kezi,
previše je polovično.

Dobri i pijani moj,
zaustavi ludovanje mjeseca,
naspram svega  kreni.

Jednom kad
pomrače se staklena tijela
i sklizneš u osahle vode,
kada ti zauvijek dosadi
nestiglo vrijeme čekati,
slutim, nikamo ćeš od svih i od sebe otići.

Jasmina Hanjalić

4 Comments Add yours

  1. anto zirdum kaže:

    stihovi su vam razvučeni, imaju velik razmak, tako da pjesme djeluju dugačke i razvučene, Ako je moguće poradite na njihovom vizualnom uređenju, inače ovo je vrsna poezija, nešto najbolje što se ovoga trenutka može naći pod ovim nebom…

  2. Tačno je, i sama sam to primijetila i nastojaću da korigujem…puno hvala!

  3. Jagoda Nikačević kaže:

    Odlična pesma, sa izuzetno dobro dočaranom atmosferom boemije. Pošto je posvećena, samim tim i pomalo hermetična, ne bih se ja tu mešala 😉
    Jedina zamerka, prijateljska, je u reči “fora”. Iako je odomaćena, deluje kolokvijalno.

  4. Hvala Jagoda, da, u pravu si….ali tada, a pisala sam ovu pjesmu, vjerovala ili ne, prije više od dvadeset godina , sa malim korekcijama kasnije…sad mi je nekako nekorektno da je ispravljam, jer bih i inače većinu pjesama naknadno prepravljala (hahahaha)

Komentariši

