Vesna Hlavaček


Čega sam se bojala

Bojala sam se – zarobit ćeš me bolnom oštrinom pogleda,
tamnim plavetnilom očiju djeteta kome su uzeli sve što voli…
Plašila sam se – i sama ranjena srca – prigrlit ću sve tvoje boli
i otvorit ću ti se, podmetnuti svoje ruke,obraze, bedra

pod najbolnija mjesta, pod oštrice jada, i najmekše poljupce
najnježnija draganja, najtopliji dio svoje nutrine
utkati u paučinasto tkivo tkanine ljubavne
kojom ću te ogrnuti; nasloniti na tvoj obraz svoje lice,

i snivati jedan tren san o sreći,
povjerovati u mogućnost ljubavi, u najuveći
Božji dar…Lebdjeti među tvojim rukama,

kraj tvog krhkog tijela raspetog Isusa – leći,
i pobožno ga prigrliti ljubavlju kojom volim Krista, doseći
na tren zvijezde – a onda ćeš me odgurnuti, i svijat ću se u mukama,

(i tako je i bilo…)

Kako se uči ljubav

Lagano mi priđeš, digneš pogled vedar,
obgrliš me nježno, objema rukama
što vole me od djetinjih dana, i sama
blagost je u snazi ti mišića, dok kao dar

ti se predajem, dok žudim zaklon
od svijeta u naručju tvome: u dobru
sam ti predana i u zlu, u modru
sutonu i u svitanju, u svakom

srca kucaju; i kad si daleko, i u sjeni tvojoj,
pretim već dugo…Ali, ti ne znaš čitati moj
oka treptaj, ni osmijeh, ni kad ti leđa

okrećem, ti ne znaš što ti govorim
tijelom, i zadaješ mi bol, i sporim
mi korakom svojim nikada nećeš prići, jer međa

je između nas od tvoje hladnoće, ohole,
i tako puste prolaze godine – jer ne voliš me, dragi…

( Iz zbirke „Tebi“ 2009.)

Vesna Hlavaček rođena je 1951. god. u Mostaru. Završila je studij književnosti južnoslavenskih naroda na Pedagoškoj akademiji u Mostaru. Radi ukao novinarka- urednica Programa za kulturu.
Objavljuje u književnim časopisima , a sudionica je više književnih susreta.
Izdala je dvije zbirke pjesama: „Puni krug“, 2008. i „Tebi“, 2009.

