Rajko Glibo: BLJESKOVI OBRAZLI TRAGA


Zbirka pjesama „Zornice“ pjesnika Rajka Glibe upravo je objavljena ma http://www.digitalne-knjige.com Urednik u svezi sa tim kaže: „Pjesme su dobre i zanimljive. Vidi se da ih je pisao netko tko zna pisati i piše sjajnu poeziju. Sviđa mi se što ste se osvrnuli i na politiku i što ni vi niste oduševljeni s onim što su „Zna se“ napravili od ove zemlje i ovog nesretnog naroda. Nekim jezičnim konstrukcijama poput Bljeskovi obrazli traga, uvodite nešto novo i pozitivno u hrvatsku poeziju.“
Čitatelji na adresi http://www.digitalne-knjige.com mogu besplatno za sebe isprintati primjerak ove knjige. Za pokaz čitateljima kako autor zbirke pjesama Zornice pjeva odabrala sam pjesmu Cijena obraza.
Jasmina Hanjalić

Rajko Glibo
CIJENA OBRAZA

Pred valovima klonuća
Moj anđeo mi šapće
Velik si velik
Tvorbe tvog srca
Nehrđajući su čelik
Ja nisam taj
Odgovara moja
Duhovna odora
Ja sam samo onaj
Koji biti mora
*
Ušutkuju me
Mrakaste silnice
Teške i opore
Ali ne dam se ja
Krivi se tragovi
Napadno smiješe
Pravi se potiskuju
Bezgrješnošću se busaju
Oni koji svjesno griješe
Ti stvorovi mali
Iz zagrljaja provincije
Nisu se iščupali
Mjesto im s nama nije
Dodir ih ne grije
Aura sjaja ih odvaja
*
Moji se biseri dure
U ulici duše
Na prepoznatljivoj
Intelekt klavijaturi
Bljeskovi obrazli puta
Bljeskovi obrazli sjaja
Dubljeg intelekta odraz
Polja duše osvaja
Iz mene još pršte
Biseri uzvišenih misli
Kupe ih poeme
Ljubavi i sna
Cvjeta divota
Skup je moj obraz
Skuplji od života

Zadar, 14. 11. 2011.

Komentariši

