Književni kutak

JASMINA HANJALIĆ

Marianne Larsen

4 komentara



U PROZIRNOM

gledala sam noćno nebo
kako se spustilo
na grad
i izgasilo svjetlo
u tri prozora
preko puta moga stana

žar je nestao
u goloj žarulji
tapkala sam naokolo
kao moljac
drugu noć u snovima

vidjela sam more
i izgubila jedan val
val se valjao i valjao
danima

danima
stajala sam na oluji i mahala mu

I OVAJ NEMIR

i ovaj nemir će nestati
slučajni uzdah
bez zvuka i snage
stanje bez porijekla
kao kap krvi koja se izgubila
u mraku
među sredstvima za umirenje
među knjigama na policama
među cvijećem na stolu
među prozirnim tišinama abecede
na jeziku
među zvukovima ambulantnih kola na ulici
i ovaj nemir će nestati
u susjednim stanovima
ljudi su možda već utonuli u san
daleko od njega

( Iz zbirke „Dvojni jezik“ u izdanju Književni klub Brčko distrikt, u prevodu Milene Rudež)

Marianne Larsen rođena je 1951. god u Kalundborgu, Danska. Studirala je dansku književnost i kineski jezik i kulturu.Objavila je tridesetak knjiga pozije, šest romana, četiri zbirke kratke proze, tri drame i sedam knjiga za djecu i omladinu. Jedna je od najznačajnijih danskih modernih pjesnikinja

4 thoughts on “Marianne Larsen

  1. sjajan odabir, jedna od mojih omiljenih pjesnikinja

  2. svidja mi se. Iskreno, nisam je citao ranije…

Komentariši

