Branka Vojinović Jegdić


ПОГЛЕД ИЗ БОЛНИЧКОГ КРЕВЕТА

ЧЕКАОНИЦА ~ ИСКУШАВАЊЕ  СТРПЉЕЊА.

ВАЂЕЊЕ КРВИ ~ ОБНОВЉИВИ  РЕСУРСИ.

ДОКТОР ~ ПРАВИ  ЕНГЛЕЗ.

МАГНЕТНА  РЕЗОНАНЦА ~ ПУТОВАЊЕ СВЕМИРСКИМ  БРОДОМ.

ВИЗИТА ~ ИЗГЛАДЊЕЛО ЗАМОРЧЕ.

ОПЕРАЦИЈА ~ ИЗМЕЂУ  ОВОГ  И  ОНОГ  СВИЈЕТА.

ХЕМО ТЕРАПИЈА ~ КОКТЕЛ  ПАРТИ  (ПРАВА БОМБА.)

ЗРАЧНА ТЕРАПИЈА ~ БЕСПЛАТАН  СОЛАРИЈУМ.

СИНТЕГРАФИЈА ~ ВИСОКОНАПОНСКА  БАЗА.

ЧЕКАОНИЦА ~ ПРЕДУСЛОВ  ЗА  ПСИХИЈАТРА.

ПАТОЛОГИЈА ~ НЕЧИЈА  ГРЕШКА.

BREŽULJAK

Na  malom  brežuljku, sred  šumskog  čestara

Odavno  je  moja  iskopana raka

Danju  taj  odlazak  vješto  zavaravam

Zov  ječeći  pristiže  na  krilima  mraka.

Kad  sve  obijeli,  kurjak  stražu  čuva

Tišinu  zavijanjem  kovitla  i  lomi,

I krik  surog  orla  što  umorno  s  puta

Na  bor  vitki  sleti  da  se  odmori.

Često   s  proljećem divokoza   svrati

Da   cvijetu  rosu  u  poljubac  stavi,

A  vjetar  jablanu  svo  lišće omlati

Jureći  pomamno  golog  ga  ostavi.

Ljudska  noga  rijetko  tim  putem  korača

Korov  i  trnjaci   pletu  mnogo  slika

Kapije  otvaram  kad  sam  puna  plača

Klešem  pjesmu  mjesto  spomenika.

Tu  je  davno  zaspao  i  moj  sin  mali

Prekorno  me  čeka  a  ja  okasnila,

Krvav   trag  ostavljam,  štitovi  su  pali

Brežuljku  hitam  polomljenih  krila.

Branka Vojinović Jegdić

