Književni kutak

JASMINA HANJALIĆ

Rajko Glibo: DRUGA KLINIČKA SMRT – SET

Komentariši



TO IME

Plitka je prebrza
Pomisao na imidž hvalisavca
U meni kete brončani pomaci
Kete kao lakoća zaborava
Poluporočnih uspomena
Spor kao skrivena dubina
Sublimne smješe pjesme
Privlačan kao odlučno čuvanje
Teško stečenog rejtinga imena
Priznat i poznat
Popustiti ne smije
U tom imenu bdije
Junačke zemlje
Junački sin
Uprkos progonima šarenog vrha
Ja sam ime
Ja sam opcija
Koja sve napakirane bitke
Lomi i časno dobija
Biti ime volumen je
Mog davno potvrđenog
Jeronimskog prijatelja
Iz kategorije veličina malenih
Sa kojom sam se mirio dugo
Da u svjetskim koordinatama
Visokorejtinško ostvarajno ime
Postane priznato i poznato
Nosač ponosa visoke kategorije
Čija prijemčivost sublimna
Za malena pera nije
Mnoga suputnička pera
Svoju ljubomoru zavist i sujetu
Diktatom prešućenosti kriju
Pa visokokotirano sublimno ime
Prešućuju ti književni portreti
Diktatom ološa zlobno zabranjuju
Nepodobnost napakiranu napuhuju
Puno je onih kod kojih
Najkraća definicija
Mržnja je antikultura
Nikako ne pali
Moje poštuj oca i majku…
Pa Andrićevo otkriće
Ti čovječe ne znaš mrziti
Urami se u Rami
I Bog i Bosna
Bit će na tvojoj strani
Pjesnik sam istine
Protiv kojega zavrbovaše
Šizofreničarku ženu
A onda kasnije kćerku
Kojoj dadoh haiku
Skamenih se kad
U mojoj dragoj kćerki
Prepoznah Judu
Sublimist je paradigma
Svakom mogućem čudu
Sva skorojevićka pera
Čim prvi pjesmuljak objave
Suvereno pucaju na Nobela
Do smrti me kao polip
Prati Blento iz Gmića
Ta potrošena psihopatska priča
Pečat je nasilnika
Neušutkani curak dobrote
Nejednake juačine
Curi iz svake pjesme
Najstrašnija je zakržljalost znanja
Strašna kao izgubljena navika čitanja
Zagrljaj zabrinutosti steže
Golokrka se veličina češka
Ukočenim ponosom snješka
Nemoguće po drugi put
Postaje mogućim čudom
Pobijeđena je druga klinička smrt
Neugodan miris zarazne devetke
Sigurnosne rugobe lišene etičnosti
Gradiraju napakirane opasnosti
Rasteže se spirala dugog zlovremena
Rasteže se snalažljivost zrela
Priznatog i poznatog
Sublimno uzvišenog imena
Koje vatreno finira
Svoj spisateljski i ljudski portret
Između tih časnih odrednica prpet

Komentariši

