Ermin Čelenka Skomoranin


papirusi

papirusi

ova čageta su prepuna ludosti mojih
i ostavi deder nadu
ti koji izvrćeš ove stranice

ostavi deder nadu ,
ti što ovdje pametno štogoderce
tražiš

jer…

ova čageta ludosti su prepuna
nekad pametnog pjesnika

o strunama duše

i u biranjima sam imao sreću:
ti ne bijaše od onih što mi
strune duše razabiraše, i zagledaše,
ti si jednostavno svirala po njima

26.10.2006.

novo ruho, carevo

vatromet je završen
iznad grada vjetar
savija gnijezdo za
usnule lude vjetriće

usne su mi šapnule tajnu ludila
o razjerenom lavu iz mrakova duše

a ko zna tajnu ovog vašara
ljudi i likova?

najbolju sam masku večeras
ostavio doma
pa svi gledaju u mene
kao da sam go golcat

a carevo novo ruho,
zar nije predivno???

26.7.2006.

u devere zadeveran

da, u početku bijaše riječ!
ali koja?
istina je mnogo,
a duše su jedino
prazninom napunjene

okolo kalaj,
unutra belaj do belaja;
u smiješak razvučena grimasa
uvijek je tu,na polici,
kad zatreba, ali i
kad ne treba
k´a no i moja pjesma,
žila mi kucavica pod srdašcem,
u letu i žurbi ispisana

da,
iskoni bješe slovo!
ali koje?
o bolu?
o čovjeku?
o bolu i čovjeku?

napisano,zapisano, iščrtano…

kad izgubim pa dobijem-
shvatim da je smisao negdje
izmedju to dvoje
– u deveru

ovo i nije pjesma
(reći ćete, i imati pravo!)

ovo je načrtanije
pjesničke duše
što između pobjede i poraza
smisao nađe u deveru…
što između časa dolaska
i časa polaska
smisao traži
u devere
zadevarana

15.3.2010.

