Mensur Ćatić: JOŠ JEDAN POGLED NA PLATONSKU LJUBAV


Bebolucija4-300x199
( našim velikanima, pjesničkim i inim
s ljubavlju nimalo platonskom)

jako je licemjerno
što su njihove likove postavili
na velike apoene naših novčanica
nasljednici istih onih
koji su Dizdaru uručili
rješenje o iseljenju iz stana
i potrošili odžačko naslijeđe
Muse Ćazima Ćatića
dok mu je najveći turski pjesnik Šefket
pisao pjesme u čast
i premda je u svome kapitalnom djelu
državi i ljudima Platon rekao
jednu istinski epohalnu stvar
da čovjek nije dovoljan samome sebi
vjerujem da je u staroj Grčkoj bilo
i umnijih ljudi od njega
ali da je on, ne samo zbog toga
što je podržavao robovlasništvo
zbog nečega više odgovarao
tadašnjoj političkoj mafiji
i zato, draga gospodo
u ime sjebanog dijela vašeg naroda
jebem vas u vaše ćoškaste glave
jer nema sigurnijeg načina
da izbjegnem vaše antologije i lektire
i nije najstrašnija stvar to
što mi jebete državu, vi meni moju
a ja vama Platonovu
nego to što joj pravite

i ubijate djecu

(pu, jebemu sad nešto gledam
i moja je skroz ćoškasta
ko da smo neki rod

možda sam trebao staviti
jebem nam naše ćoškaste glave
ne mogu da se odlučim

…nikad od mene pjesnik)

Komentariši

