Književni kutak

JASMINA HANJALIĆ

Charles Simic: OPIS IZGUBLJENE STVARI

1 komentar


charles_simic

Ona nikad nije imala ime
A i ne sećam se kako sam do nje došao.
Nosio sam je u džepu
Kao otpalo dugme,

Samo što to ne beše dugme.
Kroz horor filmove,
Kafane što rade svu noć,
Mračne barove i
Bilijarske sale
Po mokrim, klizavim ulicama.

Ona je vodila miran život, neprimetna
Kao senka u snu,
Anđeo na vrhu igle,
Pa iščezla.
Nizale su se godine.

Bezimene stanice,
Sve dok mi neko ne reče:To je to!
A ja, kakva sam budala bio,
Siđoh na prazni peron
Gde nikakav grad ne beše na vidiku.

One thought on “Charles Simic: OPIS IZGUBLJENE STVARI

Komentariši

