Mensur Ćatić : NISAM TI SE VRATIO


mensur

nisam ti se vratio
jer bojim se da ćeš mi opet oprostiti
i stvari koje nikad nećeš razumjeti
puštao sam da me ujedaju za srce
sve te srne koje su drugi ranjavali
i vjerujući u svoju iscjeliteljsku moć
sa svakim novim čudom
gubio sam vjeru u sebe
siguran samo da ti nikad nećeš
ispustiti to uže za koje sam se držao
tako često vrišteći
ja kojeg je ljepotom ubilo to što je imao
jedini od svih nesretnika ovoga svijeta
koji je imao kome da se vrati
nisam ti se vratio

došao sam samo kao dijete
koje iz daljine sluša ezan i plače

došao sam ti prezren i popljuvan
od onih koji i ne slute kakvu toplinu nosiš
tu pod svojim rebrom
još jednom da vidim kako staromodno
utamničena posipaš srebrom
te svoje dugo heklanie i bijele revere
ovim očima osuđenim na tamu
da još jednom pokažem svjetlo

ja kojeg je ljepotom ubilo to što je imao
jedini od svih nesretnika ovoga svijeta
koji je imao kome da se vrati
nisam ti se vratio

Komentariši

