VESELIN GATALO


gatalo

BUĐENJA

Svirepe staze ustajanja
na bjelini postelje
i nijemi Channel 5 u zraku
i drveni pod koji škripi
pod težinom probuđenih
I torbica za dame
I kupatilo za šminku
I kosti za pse
I mjesto iza kreveta
za naušnicu
Sve već budno čeka
da otvorim prozore
i zatvorim
beskorisne
čuvare sna…

NE BRINI

Ne brini, nisam sam
Poveo sam svoje pjesme
Da me podsjete da nisam sretan
Ponio sam smrt u obrvama
Da me ljudi ne gledaju u oči
U džepu nosim čelični zub
Koga se i sam bojim
Da mi čuva grudi za nečije druge ruke
Poveo sam svoje četiri sjenke
Četiri stare prijateljice
Što su bile sa mnom
Dok sam te čekao
Ispod četiri žute svjetiljke

NESRETNI I NESRETNUTII

Nesretni se nisu sreli
Da popiju kafu zajedno

Da uzmu cigaretu iz iste kutije
Da zaspu sa nečijim čelom na grudima

Da prošetaju s nečijom rukom na kaišu pantalona
Još nesretni i nesretnuti

NEUROSIS REACTIVA DEPRESIVAA

Bole me prsti
Od udaranja kamenom o kamen

A ne smijem prestati…

Ne smijem sjesti pod drvo
I zapaliti cigaretu

Jer…
Neko bi još i mogao pomisliti
Da nisam totalno lud

Veselin Gatalo, pisac i pjesnik rođen u Mostaru, 16. 12. 1967. Bosna i Herzegovina, živi u Mostaru.
Pisao za Status, mostarski tjednik Republika, Motrišta, Zarez, Album, Kolaps, NIN, Slobodnu Bosnu, Fantom slobode, list Azra, portale Buka, Bljesak i Poskok te druga izdanja, za francuski Hopala, češki časopis Kartki i druge.

Prema romanu “Ja sam pas… I zovem se Salvatore” postavljena pozorišna predstava u Zrenjaninu, u Zagrebu se radi dugometražni crtani film prema scenariju autora.

Napisao komediju “Apstinenti” i dramu “Godišnjica”, bit će izvedeni u produkciji “Porta” Mire Barnjaka.

Djela:

1998 – “Vrijeme mesinganih perli” (pjesme – IPC Sarajevo)
2000 – “Amore al primo Binocolo” (pjesme – Italija)
2004 – “Siesta, Fiesta, Orgasmo, Riposo” (roman – ZORO, Zagreb / Sarajevo)
2005 – “Rambo, Drumski i Onaj treći” (zbirka, Zoro)
2005 – “Ja sam pas… I zovem se Salvatore” (roman za djecu i odrasle – Šahinpašić, Sarajevo)
2006 – “GETO” (roman – AGM, Zagreb) 2006 – “Kmezavi narednici” (zbirka poezije – naklada Šahinpašić, Sarajevo)
2007 – “Cefe Oxygen” (SF roman – edicija WARP, Zagreb)
2008 – “Priče za nemirnu noć” (zbirka priča – Planjax i IPC, Sarajevo).
2008 – “Polja čemerike” (zbirka priča – Samizdat B92, Beograd)
2009 – “Vuk”, (roman – TKD Šahinpašić, Sarajevo)
2009 – “Salika s uspomenom” (roman – Maunagić, Sarajevo)
2012 – “Princeza od zida” – (roman – Šahinpašić, Sarajevo)
2013 – “Ženska strana svijeta” (roman – Šahinpašić, Sarajevo )
2013 – “Život u smrti ” (drama)
Nagrade:
2003 – Pobjednik SF konvencije ISTRAKON za najbolju SF priču
2003 – dobitnik nagrade ZORO za najbolju zbirku priča sa zbirkom “Rambo, Drumski i Onaj treći”
2004 – Roman “Siesta, Fiesta, Orgasmo, Riposo” (ZORO – Zagreb – Sarajevo) – nominiran za nagradu “Meša Selimović”
2007 – Nagrada za najbolji hrvatski SF u 2006 za roman “Geto”
2007 – Nagrada “Aleksa Šantić” za zbirku poezije “Vrijeme mesinganih perli”
2007 – Monodrama “Ja sam pas… I zovem se Salvatore” postavljena u Zrenjaninu, u teatru “Zeleno zvono”
http://www.schruf-stipetic.de/veselin-gatalo/
http://www.schruf-stipetic.de/tag/gatalo/

