Petar Gudelj


images

POLJUBIO DIVLJU KRUŠKU

Poljubio divlju krušku
u pup, u pupak.

I ostavio je u planini.

Rodit će ti divlju kćer:
nikad je ne ćeš vidjeti.

Donijet će ti vjetar laticu
s njezina vijenca.

Kad se bude jednog travnja
vjenčala s grmom.

Njezinu suzu i list,
u studenomu.

Na tvoj grob.

VJETAR S NERETVE

Izgubio sam koliko je trebalo
da se izgubi.

Tužni i široki vjetre
s Neretve,
ja sam izgubio
svoj mali zeleni
san.

Ljuljanje jablanâ
i svjetlucanje vodâ.

Ne će mjesečina
s travom isplesti
moj mali zeleni
san.

Skromne noći u školjci
sjete.
Moj mali zeleni san
diše u vjetru
s Neretve.

Petar Gudelj (1933) diplomirao je komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Objavio je preko 24 knjige, uglavnom poezije. Živi u Baškoj Vodi.

Komentariši

