Nihad Mešić River


images

Kad si tu

Nade uvijek ima,
dok si tu.

pjesme ima
kad si tu.

sunce grije i kroz kišu
i po noći-
kad si tu.

Ljubavi se, ipak, nadam
kad si tu.

I sve mi se nešto čini-
da star nisam
kad si tu!

ČEMU PISATI

Kad je već sve bitno napisano,
čemu pisati?
Možda vrijedi pokušati opisati vrijeme
sadašnje
svojim riječima, osjećajima
i mislima, ako se još nađe
pokoja da se učini originalnom.
Napisano promijeniti neće
ni onog koji pročita, ni mene.
Možda je onaj osjećaj zajedničkog iskustva
ili razmišljanja vrijedan
pozitivnog odgovora na pitanje
iz drugog reda.

GODINA ZMIJE POČINJE

Gledao sam danas:
snijeg se topi
i pada u isto vrijeme.

Znači nije samo
srce moje raspolućeno
na poraz i nadu.

Sunce se nasmiješilo,
oblak se natmurio
u isti mah.

Kinezi slave
Godinu zmije.
Taj sam.

Kažu, biće bolje.
Da, vjerujem?

Komentariši

