DIJAN KALAČ


10015042_1399111583691383_1078354748_o

DOKLE? NE ZNAM!

Opet me ubijaju, noćas, neki oni.

Opet ostajem živ, praveći
niz uske hodnike crijeva
mjehuriće u staroj nargili.

Opet žudim da se predam vječnosti
i da uđem u treći krug,nivo
broj dva,u paklu.Tamo njih nema.

Opet tiho jecam ali ne
kao onu noć kad me nisu dirali.

Opet sam, večeras, do iznemoglosti, čekao.
Opet su neki oni došli, po mraku,
sa maskama, krijući svoje vlastito
lice od sebe,i ubili mi san.

Opet me, noćas, ubijaju oni
i opet im se ne dam,ne znam dokle.

ATEH

Naučio sam, napamet, život svoga oca.
I kao neku pozorišnu ulogu,svako jutro,
Jedan čas, glumim očev život, pred ogledalom.

Glumim ga i pred drugima.
Čak i kada sam sa ženama, u trenucima strasti,
Ja ne postojim više.Nisam ja, nego on.

Tako ga dobro igram
Da moja strast iščezava i
Ostaje samo njegova.
On mi je, već davno, ukrao sve nježne dodire.

Ne ljutim se, jer znam
Da je i On bio opljačkan,
Nekada davno, od svoga oca.

I ako pomislite da sam lud i
Ako me pitate:čemu sva ta gluma?
Odgovoriću:
Pokušavam rodim sebe, još jednom,
Ali,ovaj put, na bolji način!

SUSRET

Srešćemo se tamo gdje svjetlost polaže svoja jaja.

Srešćemo se tamo gdje se vijekovi trljaju o vijekove.

Srešćemo se tamo i piti kiselu kišu mrtvoga mora.

Srešćemo se tamo, jednoga dana, i ljubićemo pijesak
što teče, umjesto vode, iz jerusalmskih česama, u
kosome mlazu,kao zategnuti zlatni konac.

Srešćemo se tamo gdje, u mome snu, nestaje mrkla noć,
tamo gdej Tvoja java postaje svjetlost mjesečeva.

Srešćemo se jednog osiromašenog i istanjenog dana
koji ljubomorno čuvam za Tebe.

Razići ćemo se, tog istog dana, čije jutro počinje u
Jerusalemu a završava u Sarajevu.

Ti okreni se ka sjeveru i reci: bogatstvo!
I, dok budeš koračala, reci vjetru sve što si meni
htjela reći. I budi sretna.

One comment

  1. Jasmina Hvala za ove izvrsne pjesme! Nemam riječi. Ne mogu vjerovati kako se za ovoga pjesnika ne čuje više, jer po svojoj poeziji, sama je gornja poetska razina, rado bih napravio osvrt ako se kako dokopam koje njegove knjige.
    Nikola Šimić Tonin

Komentariši

