Književni kutak

JASMINA HANJALIĆ

IZ RUKOPISA LJUBICE OSTOJIĆ

Komentariši


ljubica tarcin
PISME O TILA

Sidim vako skutrena
U svojem rekbi tilu,
I gonim misli otale,
Eto ih zuje i ujidu
Svako malo, do krvi.

Lipe misli moje,
Ote take k vragu!

S onu stranu gleda
Oću kuću plavu
Nad nju Misec mladi,
Nutri nek oganj vazdi
Plaminja, sjeni u tanac
Tira, nako posustale,
Sni nek mi dohodu,
Lagahno nek krilim
Slijeću, pak omiluju
Mene u tilu skutrenu.

GLED

Gledim kroza ove oči,
Smorene dugogledom,
U jasan mi vas Svit,
I on u me, hudnik,
Gledi, što bi ino činio?

Ne moreš sklopit oči,
Gled taki prisić,
Kad jope sve je vidno
Okom nutarnjim,
Gled se vazdi nastavi:

Gledim kroza ove oči:
Slike nike se zbudu,
Pa odhodu take učas,
Ni suzu o mene nutri
Da bi naizvan dozvale.

MORE MENE MORAM MORI

Ovo tilo bi k moru,
Vazdi k moru žud mu,
Posli duga puta
Prid morem stat
I u njeg uić, zaplivat!

Vazdi me taki sni jasni,
Moram morili do boli,
Padajuć u suhu zbilju,
More zazivah, jaoh!
A ono tude nit´ glaska,
Nit´ plaveti, nit´ ičeg
Da se budeć držim,
O tvrdu zbilju udrit,
Uboji i ožiljci vazdi,
A i bol nutri tišći;

More mene moram
Mori, a to je najliplje
Što mi žiće tilu dade.

SKITNJA

Put pod noge
Tilo moje,
Homo skitat
Izmeđ riči,
Pohiti tilo moje,
Odbaci tisni svlak,
Jošter ti je bivat
Duša mi bisedi,
Zvrti se, vrime,
U prošlo okrini,
Tam se slike tila
Oda one mene
Kroza zaborave,
Kroza tmice,
Nahode vapeć
Svitlo danje
K meni ih vamo!
Za grihe tila
Što vazda činjah
Neka se upitam!

Na kolina umah,
Jerbo ni u grihe
Virovala nisam,
Žud za inim,
Za nemogućim,
Vazdi potajnica,
Ugrizima jest
Rane mi trovala,
Ma se jopet
Na rane privijala
Ista žud likovita,
Kako stolisnica
I trava ona divna
O sedam mrakova!

Oprost molim
Tilu o zaborava,
Ranjivom tako
Na svitlu danjem,
Nit´ ožiljaka zapis
Više mu pročitat
Nisam vlasna.

Komentariši

