Todor Živaljević Velički


Književni kutak

todor
TETRAPTIH ZA ORFEJA

Da l ljubav je to

1.

Da l ljubav je to
Kad nisi tu a na korak si od mene
kad me dijeliš cijelu a sve više me ima

Kad osjetim – neuhvatljiv da si
da mjesečev si zrak
da vazduh si

Kad shvatim da nemiru su tvom
ruke moje
širom okriljene

2.

Da l ljubav je to
kad pantomime rječnik otvoriš
i progovoriš umno
o pticama i bilju
kad te slušam
do zore
netremice

Kad od dragosti nekakve
gotovo nestvarne
od uranka do povečerja plačem
do posljednjeg daha
iako ne znam zašto

Kad shvatim da poglavica si plemena nježnog

Kad spoznam da bolje je što stigao nisi
da kažeš svoje najnježnije riječi

3.

Da l ljubav je to
kad izrekneš ljubavnu tajnu
a kao da si izrekao
svijeta vaskolikog
ljepotu beskrajnu

Kada odsustvo tvoje otkucava
ritmom nestvarnog sata

Kada me ispijaš pregrštima prozračnog sna

Kad nisi…

View original post 635 more words

Komentariši

