AMIR KNEŽEVIĆ


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Amir Knežević

 

 

IKARUS

Šta li bi bilo da je Ikarus
umjesto Suncu
poletio noću
u susret
Mjesecu?

 

JOZEF K.

Čujem neki dan
da Jozef K. je
živ i zdrav
i da je otkupio stan
Živi, kažu, u Sarajevu
i priprema novu knjigu
Upućeni kažu da će se zvati
“Obnovljeni Proces”

 

SIZIF

Baš bih volio upitati Sizifa
šta bi prvo uradio
kada bi taj svoj kamen
jednoga dana
ipak, napokon
na vrh brda izgurao?

ZMAJ

(Aerodrom Singapore)

Gonio sam Zmaja
dok i sam ne postadoh
Zmaj

Išao ka Kraju
dok i sam ne postah
Kraj

 

INSOMNIA

London Underground

Htio bih uloviti ribu
koja zna govorit
da je pitam
jel bar ona čula za me
Ima već dugo kako loše spavam
izgubio sam negdje glavni dio sna

Pobjegao je jedne noći
kroz baršunastu zavjesu
krvavocrvenu
preko rijeke
i utonuo u more
i sad ne znam
gdje je

Al ma gdje bio, znam
moj san i dalje
bez sumnje sanja
a meni samo
ko crnu môru
šalje signale
da sam se izgubio
negdje na visokom moru

Je li to kazna za kardinalni grijeh?

I dalje:
Ležim budan na hrpi sivila
kosti i hramovi duša
mrtva tijela ispod mene
niko zemaljskiji od mene nije
od svih koji u njoj leže

I ne govorim ništa
jer me ni ona, Riječ
ne spasi od nesna
Kamen

(Southend-on-Sea, Engleska)

Preuzeto sa http://bosnawi.ba/

4 comments

Komentariši

