ŽAKLINA GLIBO


knjiga_1_v0002

Postaje sjena

skaline prepoznavanja
samoća u traženjima
azilant smiraja
ušućenih snova
s amajlijom pjesme
zuri u vrijeme
Horizont sluti
sjenu Čovjeka
Aura ukoričene molitve
Azurom hodi

Relja, Zadar, 7. veljače 2016.

VELEBITSKA DEGENIJA

Marku Lokasu, 22. travnja 2007.

Božanska ljubav
silna je bila
pjevajući
Stvarala

I gordost i snove
visine uz more
stremljenje nebu
Ponosno
Samotna duša
svjetove male
srcem u očima
Otkrila

Oholo lijepi
Cvjetovi Žuti
skrili se pogledu
Putnika

Tek poneka ljubav
kad im se pokloni
i suzu tajnu izgubi
mirisom Vilu dotakne

Začaran zauvijek
u snu proživi
Svoj cijeli vijek

NATPIS

Mrzi me
Uprljaj
I voli

Tu sam
Na dnu
Ne boj se
Dođi
Tvoja oholost
Bit će nagrada
Jednoj
Strpljivoj
Duši

Parke su odlučile
Jutro nas neće
K danu pozvati

Bit ćemo
Mi u vremenu
I vrijeme u nama

Oni su se voljeli
Pisat će na stećku
Pisat će

P

pitanja postavljaju
prazni prozori
pričajući priču
prošlih postaja
pospanih putnika
propuhanih pukotina
postaja prolaznih
puknućima posvećenih
prizor pisanju prostrtih

SAMA

tražila sam
čekala
nekoga

tražila
odustajala
započinjala

i
na kraju
na samom kraju
stvarnom kraju
onom kraju
shvatila značenje
stare izreke
da si uvijek sam

