BISERA ALIKADIĆ


 

Slika

molitva

Da mi je muškarca

Kao crnog hljeba

Ječmenog,

Mirisnog,

Domaćeg,

Zdravih zubi.

Da mi je muškarca

Kao crnog hljeba

Ječmenog,

A toplog.

Svaka je ljubav

Sjećanje

Na djetinjstvo.

Da mi je muškarca

Kao crnog hljeba

Ječmenog.

zavičaj

Moj zavičaj su usne.
Majka me poljubila,
Poljubila i u svijet pustila.

U poljupcu svakom
Ognjište rodno žari
I blista niska streha.

U poljupcu toplom
Umivaju me đurđevdanskom rosom.
U poljupcu toplom
Ja sam dijete na svom.

 

bestijalni san

Jedina žena sam u džungli,

I čudo sam.

Zvijeri mi prilaze.

Poriv moj za ljubavlju jak je.

Podajem se lavovima

Sa gizdavim grivama.

Pticama visokim,

Što me odmjeravaju prema sebi

Od pandže do kljuna.

Papagaji pri tome traže da im govorim.

Krokodili me ližu hrapavim jezikom.

Ja uživam, uživam, ja prosto krokodilim.

Onda dolaze misionarke. Nazivaju mi boga

I nude ljubav prema bližnjem,

Ali bližih od mojih zvjerova ja ne znam.

Posla neobavljena one odlaze.

Sa životinjama preboljevam samoću.

One me ližu, njuše, a ja to želim i hoću.

Samo mi ponekad ko miris naftalina

Misao i čula takne pitanje:

Kada li starost prepoznaju životinje?

nauznak, žudeći

Nije ovo prva noć,

Ni noć,

Već sljedeći dan.

Čujem:

Avion struže nebo

Kao kireta

Sluđenu maternicu.

Utroba napregnuta:

Dokučiti tvoju želju.

Budi ptica.

Budi avion.

Budi sprava

Kojom se embrio čupa.

Crna sam svemirska rupa.

Ništa se iz mene izvući neće.

Sve smišljeno

I sve ino sagorjeće.

Komentariši

