FAHRIJA HODŽIĆ: DRŽI SE


scan0020

Drži se
Ja sam zvijezda vodilja
Žena noseća
U svojoj sam utrobi nosila
Tvoju majku, sestru
I ljubav tvoju

Rodila sam tvoga
Oca, brata, sina
Prijatelja i roba

Dala sam ti vrijeme
Ukrotila tvoj život
Obrisala suze
Dal ti osmijeh

Ratove vodila
Mir donijela
Među vas
I u tebe

Ubijena sam u ime Boga
I protiv Boga
Kamenom, vatrom
I giljotinom

Ubijena sam
Od vojnika, oca
Brata i sina

Ja nikad ubila nisam
Brata
Čak i kada sam ubijala
Branila sam
Voljene
I ljubav

2 comments

Komentariši

