Lala Selenić: NESTVARNO U STVARNOM


 

vilin konjic

Ko zna koliko puta sam upitala samu sebe šta je to nestvarno, nikad nisam znala pravi odgovor ali sam jedino, potvrdno znala da ti, baš ti nisi ono nestvarno. Pratio si me svuda, s tobom sam putovala, s tobom sam spavala, s tobom sam lutala nepoznatim gradovima, s tobom sam  plivala i nisam se plašila dubina, nisam se plašila ni kad sam  bila među oblacima i traižila tvoj lik u tuđim očima. Čekala sam te u ružičnjaku koji sam zasadila i nadala se kako ćeš banuti baš tog trenutka i zateći me kako čitam Jesenjina i plačem zbog njegove Keruše jer sam se poistovijetila sa njenim štencima, zato što ti nisi bio nestvarni  Gospodar moje ljubavi, i bio si stvaran al’ svirep i gord i odbacio me u dubok vir u kome sam se davila danima, godinama.
Čekala sam da se pojaviš k'o vilin konjic i da me spasiš iz stvarnog  vrtloga u kome mi je stalno ponestajalo daha, i tad nisam vjerovala u nestvarno. Kad je bilo nebo prepuno crnih oblaka, kad su se tresla nebesa i kad sam gledala kako lete flakovi kroz mrklu noć i udaraju pravo u srneće oči, kad sam čula daleki plač djece i majki i težak uzdah koji se prolomio preko dalekih visova do mene, ti si bio stvarnost, mit moje nade za spasenje onih mojih nejakih, nedužnih da im pružiš trunku utjehe da prežive gladan dan i tešku hladnu noć prepunu iznenađenja i straha. To je bilo previše stvarno, a pričali su kako je sve to nestvarno i nisu želili da čuju kako nebo ječi i kako klanac  leleće jer ga šibaju stvarni vjetrovi u nestvarnom razumu. Ja ti se nadala stvarno, mislila sam kako ćeš doći sa pruženim dlanom i mrvom hljeba na njemu, bila bi dovoljna za ohrabrenje da se izdrži nestvarno, a u preteškoj stvarnosti.
Nisi nikad bio nestvaran, samo si bio dalek, bio si tuđi, a moj, i bio si stvaran i nisi bio nestvaran kad si gledao neke tuđe oči, kad si ljubio strasno i stvarno i tad nisi bio nestvaran jer sam praštala zato što me tješio davno zaspali Jesenjin kao što je tješio Kerušu i male štence  koji nisu bili nestvarni kao ni onaj kruti Gospodar koji ih je bacio jer su bili stvarni.
Ništa nije nestvarno, ni ovo moje razmišljanje o stvarnom i nestvarnom, samo sam ja  jednom davno morala postati nestvarna da ne bih bila previše stvarna, samo zato što sam znala zaista stvarno da volim baš ono što je želilo da bude nestvarno. Vjeruješ li mi?

 

One Comment Add yours

  1. Lala Selenic kaže:

    Sent from my ASUS

Komentariši

