NEVJESTA BEZ SVADBE


 

vjencanica-rijeka

 

 

O rijeko, vodenim cvjetovima
k'o nebeskim sagom ukrašena,

pusti da koračam tvojim valima
umjesto po ćilimu na kom sam
snivala, darivala, čekala ga,

ja, nevjesta bez svadbe

pusti da zaplešem zadnji ples,
a svatovi
(koji zapravo ne postoje,
i njega i njih sam izmaštala)
rasuće grumenje po biserju
svadbarski lelek biće opomena
za one koji vjeruju, one koji ljube,

o rijeko, leptirima navezena,
uzmi ovu vjenčanicu od svile
i zatrpaj blatom,
jer nisam mogla ugasiti mu žeđ,
iako je ispio najbolji dio mene,

pusti me da hodim po vodi,
između dva svijeta,
između vode i beskraja,
da lutam tragom ljubavi,
ako uopšte postoji?

JASMINA HANJALIĆ, Zbornik radova PRLJAČA 2016, Nagrada za najljepšu pjesmu o ukrinskom cvijetu

 

Komentariši

