NAIDA MUJKIĆ


 

maxresdefault

 

 

TUMAČENJE SNOVA, ILI GDJE SPAVAJU ANĐELI

 

U svaku zoru

između prsta hrđavog kreveta i žitke

police s knjigama

klija nevelika lijeha klevetnika.

Razdire ju, stalno, srdžba smionih anđela

Gabrijel pravi pizzu

Uzijel stere čarape po rosnom ženskom štriku,

a Sajmon čita

poeziju

Rekoh im: trebalo bi se vratiti

i otvoriti oči,

Jer vrijeme nam je blizu

do usta

do oka

I ono

čuje,

kara,

i kuje

kazne gomila

a znamenje ocvalih tulipana,

na povjerenje

i častan sat kićenih svatova

Rekoh im: razbježimo se

Tako će spoznaja o vraćanju

u isti ambis iz kojega ste huknuli

propasti

 

Grjehota, kad je učinjena, lijeka nema

do molitve u sitne ponoćne matice,

pa ti sad stani,

moli,

dok lijeha svezazorno

klija.

 

 

STRŠLJEN

 

Raspadam se

Raspadaju mi se pjesme

Raspada mi se brak

Raspadaju mi se drugarstva

Raspada mi se hljep u šporetu

Raspada mi se lak na noktima

Raspadaju mi se bubrezi

Samo ti, koji si golim rukama,

ubio stršljana stojiš cio

Stvar je brzine,  rekao si

stršljen se nije snašao

 

 

 

Komentariši

