61 godina od smrti TINA UJEVIĆA


 300px-tin_zagreb

 

Cjeloviti cjelov i ti

 

U maštama ću tebe loviti
trače sunca s ružičastom niti.
U etere će srce ploviti,
otvorene čaške nebo piti,
jer bez tebe biti
znači mene prepoloviti.
Moju nagu dušu neću kriti,
da bi javan bio žmarak skroviti.
Ja ću tebe blagosloviti
i molitvenom riječju osloviti.
Ja ću tebe suzom liti
i sebe smiješkom obnoviti.
Vidjeti ćeš krvav grč strahoviti.
Tvojom rosom ti ćeš mene miti.

Moje srce tvojoj biti
hiti,
ni do groba nismo siti.

Svojim dahom ti si svijet jezgroviti
kamo će se sloge boja sliti.
Ja ću tebi vijence viti,
draganjima oviti,
i tada će opet biti
u potpunoj kiti
cjeloviti
– Cjelov i Ti.

One comment

  1. Bože, starija mu smrt od njega! Podari njemu Riječ krilatu, da mlad vječno, nebom kad sine od istoka na zapad nikad nikom njegova svakidašnja jadikovka u uhu ne utihne. Tomislav Dretar.

Komentariši

