LAŽNI PROFIL ZA STVARNU LJUBAV


 

wip-facebook-results-oct-29-results

 

 

Neki dan, baš dok sam pisao rođaku da mi skenira i pošalje neke dokumente, začuh pukot balončića u donjem uglu mog facebook profila. Iskoči prozorčić i na njemu  dvoje ljudi – prepoznadoh FB prijatelje. Sa njima sam bio umrežen a da nisam tačno znao ni ko su ni odakle su, jesu li  pravi ili lažni profili? Jednom sam ih htio obrisati, ali nešto me omelo, kasnije sam zaboravio.

Naizmjenično su padale poruke, a moja slika se nađe pored njihove. Zaključih da me neko od njih dvoje greškom uključio u čat. No,  ljubopitljivost me spriječi da se isključim, baš kao kad začujemo iznenadne zvuke u susjednoj sobi i utišamo se da oslušnemo.

Slika jednog od ova dva profila je cvijeće, ime može biti i muško i žensko (i djeca znaju da se radi o lažnom profilu), a drugi je žensko ime i slika neke poznate glumice, ne mogu se sjetiti koje, ali vrlo lijepe.

Počeh čitati tuđu prepisku (nije mi ugodno ovo priznati)…“Tad se crnac vratio a ja sam otišao u kupatilo, ti si ostala iscrpljena  ali veoma zadovoljena, kad sam se vratio on je odmarao na jednom kraju kreveta a ti na drugom, nešto kratko si mu rekla na engleskom… pitaj boga što,  legao sam  pored  vas…“

Na riječ crnac zaboravih na sve obzire!!!

  • kad napravim ručak moram u kupatilo, dete je ovde

■e shvatam,  moji svi izašli

  • ovaj san je jako uzbudljiv i dosta realan, sve sam mogla zamisliti, ma znaš, crnac je nama nebitan

U tom trenutku pade mi na pamet da pratim i kopiram prepisku. Brzo otvorih čist list word-a i čim oni nešto kažu a ja copy-paste. Ovo gore sam zapisao po sjećanju,  a ovo dalje je autentično.

■ima nešto zanimljivo, nisi ga ljubila ni ti ni ja..

  • to puno govori, on je apsolutno nevažan, ne zna naš jezik, samo nas osvežava, mi se predobro znamo u svakom trenutku se osećam oslobođeno

■e oslobođeno… a i što smo mu mogli reći…odnosno što bi mu ti rekla….

  • šta bi mu rekla osim neke kurtoazne zahvale..zato i ne znaš šta pričamo jer je nevažno

■nisam osjećao nikakav kompleks, a tko ga ne bi osjećao pored takvog potencijala

  • jer svaki muškarac se najviše “plaši” konkurencije crnca… znam

■i to mi je nekako znakovito…

  • meni se čini da si oslobođen, nešto slično sam osetila ono veče kad sam bila lađa, i sad se osećam predivno

■to je baš estetska erotika

  • ti si kroz san shvatio da te nijedan muškarac ne može uplašiti, nemaš konkurencije

■ha ha – znaš ući u problem

  • a ne, dobro sam proučila Marijana Košičeka

■znam tko je, naš seksolog

  • on je napisao niz knjiga o seksualnosti … pored Frojda

■ aaaa, nisam baš sklon vjerovati Frojdu… mislim da je on tu negdje mašio, zapravo govori o oralnim, analnim i genitalnim tipovima seksualnosti, slušajući neka seksološka predavanja, osporio sam tu tezu, odnosno tome dodao nešto što mi se čini normalnijim a to je miješani tip

  • s tobom mogu sve…

■mala, izgleda smo prešli na višu razinu

  • čini se, samo još da joj damo ime

■hajd nastavi ručak… eto malo smo se čatomazili

Tad, kopirajući poruke, nešto kliknuh, prozor se zatvori, čatanje postade nemoguće. Ili je neko od njih primijetio da nisu sami?

Nisam voajer, mrzim te mrcine iz dna duše. Pisac sam koji je tu vidio materijal za priču, i to kakav!!! Život stvara  najbolja djela, pisci samo iz nekoliko detalja sklope mozaik i maštom popune praznine.

No,  prvo treba sakupiti poznate elemente.

Iz analize profila (oba su lažna) zaključio sam da se radi o muškoj i ženskoj osobi koji žive na različitim i udaljenim mjestima, vjerovatno i državama, jer on govori hrvatski a ona srpski. Godine rođenja nema ni na jednom profilu, ali imaju datumi, jedno je škorpija a drugo bik. Iz toga nisam ništa zaključio, jer se slabo razumijem u horoskope, a moguće da ni datumi nisu pravi. Žena ima dijete, vjerovatno udata. I on ima porodicu, mada je sam dok čataju. U prepisci se bave odgonetanjem njegova sna. Ona je čitala stručne knjige, čak navodi i autora, govori engleski, a on zna o kome se radi, tumači Frojda, znači, oboje su intelektualci.

Ovo je priča o strahu, o ljubavi i vjernosti dvoje oslobođenih ljudi. Nemaju tajni, o svemu pričaju otvoreno. Bojazan od gubitka voljene osobe uništava ljubav, a njih dvoje podnose čak i treću osobu, sigurni u svoje zajedništvo. Sretni su, uživaju  bez posjedovanja i traženja garancija. Za takvo oslobođenje zaslužna je stvarna ljubav na najvišoj razini, međusobna predanost i darivanje. Inteligencija i obrazovanje, na čijim krilima sigurno lete, samo im olakšava spoznaje.

Taman kad sam sve ovo raščlanio, logički poredao, kao što obično činim, vratih se na početak: Čemu lažni profil za stvarnu ljubav?

 

Jasmina Hanjalić   (Iz zbirke “Priče u bijelom”)

Komentariši

Create a free website or blog at WordPress.com.

Gore ↑

