Vanda Babić: NE PIŠEM VIŠE


15182424_10211701814926592_521214247_o

 

NE PIŠEM VIŠE

Ne pišem više, zgužvala sam riječi

I progutala sva slova

I grbava i ona naša, sljubljena

razbila sam na milijun komadića

Slova, riječi, pjesme…

Sve nestalo je u jednoj večeri

Između Vivaldijevih godišnjih doba,

Sjećam se točno gutljaja u kojem

progutala sam baš sva i od tada

Ne pišem više…

                        

SAT

One listopadske večeri u kutu kavane

Koju smo zvali svojom

Trebao si mi darovati

Sat.

Bez riječi znala bih da je došlo vrijeme

I sa stola pokupila

Komadiće razbijenih nada,

Čežnju bih ispratila suzom

I ljubav bi se slila

U kazaljke.

One listopadske večeri

U kutu kavane koju smo zvali…

Trebao si mi ruku obgrliti satom.

I znala bih… bez riječi…

Komentariši

