VANDA BABIĆ


sah-igra

BRIŠEM TE

Siguran na mom dlanu, šutiš

I ne slutiš: brišem te.

Osmijeh i spuštene vjeđe

dok me gledaš

riječ po riječ utapam

Sve slike i onu pored rijeke

Stišćem se.

U trenu

što traje i ne prestaje

Brišem te.

Siguran na mom dlanu, šutiš.

Znam i ne slutiš…Volim te.

4.12.16.

KRALJICA

Na šahovskoj ploči za svoje dobro

Žrtvovao si Budalu.

Rekao je moj prijatelj šahist

Kako ne postoji takva figura

Mogla sam biti konj, kaže, pijun ili top…

A, mislila sam da sam kraljica

Rekoh svom prijatelju od šaha i igara

Kako si ipak odigrao partiju u kojoj

Na ploči života za svoje dobro

Sačuvao si topove, konje i pijune

Sve, za onu koje nema.

14.1.2017.

 MOJA KUĆA

Nije to moja kuća.

Na svoja vrata uvijek možeš doći

bez poziva i kriterija, onako iznebuha

i sretan i jadan.

Nije to moja kuća.

Na svoja vrata ne spuštaš opravdanja

nego osmijeh, suzu, teret ili dar.

Ne, nije to moja kuća. Tu ne čeka nitko moj.

Samo želje utopljene u kapljicama

laži.

Utihnute.

28.1.2017.

Komentariši

