SANDE DODEVSKI: ŽDRALOVI


  

 

 subra5

 

 

  1. Kuljači …

 

Ni sat mi više ne zvoni.

Budim se sam, pa tako,

I noćas, dok u mrklom mraku

Uz stub kuće – nada mnom –

Turobni krici ždralova nad Obosnikom.

Otopliće, otopliće…

Ne vidim ih, ali ih čujem;

Zovu me

No meni  se nikuda ne ide.

Oštra mi i sijeda

Neobrijana

Nakostriješila se brada,

A i  kako da poletim…?

Dobro je  i  što ih  mogu   čuti,

Put sjevera će oni  –

Preko Orjena, Nevesinja i Treskavice,

A ja ću ostati u Boki –

 Jer nijesam više za puta!!!

Na jednom su se mjestu

Skupila sva  moja prostranstva.

 Proći  će, proći će  i ova  zima.

 Stići će neko novo proljeće –

 Otopliće, otopliće…!

 

Đenovići, 2017.

 

 

 

Komentariši

