MENSUR ĆATIĆ: SVEMIR NIJE IMAO LJEPŠU


island

 

Svemir nije imao ljepšu ideju 
o sopstvenoj eksploziji od našeg susreta
i osim što postoji ona ne čini ništa više 
da bi me uništila
ali ona oduvijek zna da će se to desiti
Mi smo samo neobično samoubojstvo jednog proljeća
dugim padanjem behara u vene 
i zjene.
Mi smo sad samo prestanak smisla
i ona je prljava od crvenog lišća
na svojim bijelim bedrima
Smijemo se tome što govori da je bila
u prošlom životu vojnik 
koji me je ubio. Ljubi mi ruku 
koju joj stavljam na lice
i drhti prvi puta ljubeći
srce uzeto bez mača.
Pametna curica.
Sve je već spremno: ona već stoji kao srna
i ispraznila je oči od svake nade
da bi me s malo svjetla mogla 
ponijeti u njima.

Volim je zbog mira
i dostojanstva
s kojim opet dolazi
da me ubije. Riječ nijema
već joj se krili dahom na usni.
Čekamo još samo da posrni noć.
Bože, kakva žena

