POEZIJA VANDE BABIĆ


 

dlanovi

KRIJESNICE

Ovo je to vrijeme tisuća

krijesnica.

Sjećam se kao dijete

trčala sam livadama

hvatajući male točke dana.

O, kako su moji mali dlanovi

bili puni velikog svjetla.

Zemlja se orila smijehom

djeteta

i krijesnice su svjetlije jače.

Ovo je to vrijeme.

Moje male ruke, velike su.

Moje veliko svjetlo, male su

krijesnice Tvoga oka.

SREDNJOVJEKOVNA

Budi moj vitez
Štitonoša
Zakrili me plećima svojim
Rastjeraj strvinare
I put mi očisti
Od trnja i drače
Zmijama siktećim otrovni zub
Izvadi
I kad sve utihne
More se smiri i stanu oluje
Zvjezdanim pokrivačem
Skrij sve naše poljupce
Nedosanjane.
I pođi tamo gdje nas nije
Samo budi moj vitez
Štitonoša.

Komentariši

Create a free website or blog at WordPress.com.

Gore ↑

