MAID ČORBIĆ: ODMAZDA LJUBAVI


ODMAZDA LJUBAVI

 

Lažem Boga i kunem dane

Da će sve u redu biti

Mada znam da neće

Kada ne postoji dan

Da te vratim

K sebi

 

Nježan korak nedostaje mi

Da u snu mi pokaže put

Zamagljene oči bi potražile način

Kako da dođu do tebe

Te oči boje duge

Paraju nebo

 

I bilo bi sve kao u snu

Ispričana priča bez premca

Sudbina koja korača putem

Bez osvrtanja k nazad

Još privuklo bi to nešto

 

Snovi od kojih se ne umire

Silazna putanja nemir stvara

Srce grčevito zapomagalo je

Za vapaj pomoći

 

I ne znaš koliko boli

Neispunjen san o tebi

Zagrljaj minimaliziran

Ostao je duboko

 

Seže život odmazdom ljubavi

Krcati su putevi postali odavno

Kada u njima ja nisam

Ne ostaje mi se Boga mi živjeti

 

Lagao bih Boga da mislim drugčije

I da želim stvari nazad

Ali, shvatam da do mene nije

Odmazdom ljubavi i ptici krila se počupaše

A ostade želja za tragom lijepe riječi

No gubi se u ljudima ljudskost

Pa bolje biti sam, nego sa svima

Legenda piše pjesme, ne Bog ni um

Ima u životu za sve razlog

Doći će čudno vrijeme

I umjesto zlobe, silazi dobro s neba

Pomilovati će i crninu i svjetlost

Sastaviti nespojivo

Zauvijek!

 

Maid Čorbić iz Tuzle, 24 godine. U slobodno vrijwme piše poeziju koja u više navrata pohvaljena, kao i nagrađivana. Također nesebično pomaže drugima oko sebe, te je moderator svjetskog foruma WLFPH (World Literature Forum Peace and Humanity) za jedinstvo i mir u svijeu u Butanu. Također je i urednik portala “Prve Virtuelne Umetničke Svemirijade” na čelu sa Dijanom Uherek Stevanović, te selektor takmičenja na istoimenoj stranici koja ima za cilj da spoji sve pjesnike širom svijeta.

 

 


Komentariši

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.