ILIJA BALTA: MOJ PRIJATELJ ARSEN


MOJ PRIJATELJ ARSEN!
 
Kada bih glasno rekao Arsene
da si moj prijatelj!
znam da bi se negdje u beskraju nepoznatog
naglo okrenuo, oštro pogledao i rekao;
a kakav prijatelj…i dodao:
nisi ti ni Sergio Endrigo, ni Gino Paoli,
ni Bulat Okudžava, ni Kemal Monteno, a pogotovo
ne moj kum i prijatelj, Zvonimir Golob!
Ma i nisam doduše, ja sam samo
jedan običan čovjek iz Bosne,
a Ti si samo brzim preko Bosne
natapao poetiku zagrebačkih ulica
morem Šibenika i biljem Mediterana.
 
…a opet, imamo mi i puno zajedničkog,
i puno zajedničkih susreta i druženje,
i više nego što znaš…
 
Družili smo se mi, kako nismo…
Recimo moj prijatelj iz Zenice, Jasko,
mala studentska soba s divnom baštom
i pogledom na Miljacku, Sarajevo,…
neki dotrajali gramofon i samo jedna ploča:
Tvoje Obiteljsko stablo…i tako danima,
Moj prijatelj Jasko, ja…i Ti Arsene;
i kako da ne postaneš prijatelj!
Slušajući Tvoju pjesmu shvatio sam zapravo
koliko volim svoga oca…naveo si me na to.
I hvala ti prijatelju!
 
Recimo, i Ti i ja smo imali čarobnu djevojku
iz našeg kraja; Tvoja je preko Perkovića i Knina,
moja je preko Kaknja i Visokoga…
na usnama Tvoje miris prvih oskoruša,
na usnama moje miris zrelih šljiva.
 
Kažeš..to je jednostrano prijateljstvo. Jeste.
Ako postoje jednostrane ljubavi
Zašto ne bi bila i jednostrana prijateljstva!?
 
Sjajno jednostrano prijateljstvo…
Shvatio sam, ni ja kao ni Ti,
nikad nisam imao 25!
O mladosti…uvijek nešto propušteno…sa žalom.
Prijatelju jednostrani,
slušajući ti Moderato cantabile poželimo skoro svi
ostavit sve…i poći, a ne znati gdje…
mi, siročad svijeta…u praznoj sobi hotela,
slobodni, tek na tren!
 
Ilija Balta
 
 

1 thoughts on “ILIJA BALTA: MOJ PRIJATELJ ARSEN

  1. Jedinstveni umjetnik Arsen bio je i ostao uzor mnogima, a njegovi neuništivi stihovi prkose vremenu!!! Rijetko se rađa takva kreativnost i takva osobena muzička pojava. Ljudi velike duše i srca, iz kojih su izašli najljepši stihovi i melodije, ne umiru nikada! Njihova djela ostaju da žive i svijetle u tami vremena!!!

Komentariši

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.